söndag 13 maj 2012

ABC...

Hej alla!

Hoppas ni haft en underbart fin helg...
Idag har solen tittat fram och i eftermiddags blev det nästan lite sommar värme, vi
tog oss en tripp till blomsterlandet och shoppade ytterligare lite blommor.
Känns som jag är där allt för jämn an :)

Jag behövde en färgklick att sätta i min betongkruka som jag piffat till...
Mycket kan man hitta på med väldigt små medel...





Betong kruka, stämplar och stämpeldyna har jag inhandlat på Granit.

Önskar er en mysig söndags kväll!!!
Kram Angelica





6 kommentarer:

  1. Hej! underbar somrig kruka ;=) ha en fin vecka! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Så fint du har gjort. Jätteläckert med stämplarna!

    Ha det fint. Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Fin blogg Angelica! Det var kul att springa på dig! :o) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De´samma Lena!
      Å tack snälla :) Vi ses säkert snart igen!

      Kram

      Radera
  4. Jag lade till dig i min blogglista så jag kan följa dig! ;o)

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica