söndag 18 mars 2012

Planteringskrukor i tidningspapp

Go´kväll!

Hoppas ni haft en toppen helg :) 
Själv jobbade jag hela lördagen men idag har jag hunnit 
med lite vår plantering i hemmagjorda krukor utav tidningspapp.


Röd Rudbeckia!
En perenn gammal kulturväxt, en ståtlig blomma som
 kommer bli perfekt i vår blivande rabatt.
Lättodlad ska den oxå vara - vilket jag tycker är perfekt!


Fröna ska förodlas i fuktig såjord och om det vill sig som jag hoppas
kommer fröna gro redan om 10 dagar, kan ta upp till 21 dagar men
det hoppas jag Inte! 
Ivrig som jag är kommer jag kolla varje dag :)

Kramar Angelica

2 kommentarer:

  1. Nu följer jag din fina blogg med ;) o lägger till dig i min höspalt..kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Åhhh... så glad jag blir :)
    Hoppas du haft en bra helg!
    Kram Angelica

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica