måndag 9 april 2012

Livingroom

Hejsan!

Regnet vräker ner och det kliar i mina fingrar...
Vill greja något men har idé torka just nu, var så inställd påatt spendera påsken ute i trädgården. 
Så här sitter jag nu i soffan och gör ett inlägg på vardagsrummet som har fått ny vit matta.




Mattan hittade vi på Ikea i lördags när vi försökte undgå snön som dalade ner...
399 kr, ett kalas pris tyckte jag och slängde på den på vagnen,
Robban bara skattade och skaka på huvudet :)



Tavlan som hänger i bakgrunden är utav Sara Moon och 
hängde i vardagsrummet även när jag var liten.

En skön kväll till er alla!
Kram Angelica






2 kommentarer:

  1. hejsan vännen!

    Usch, har ni haft en snöig och regnig påsk.. trist. Vi har haft soligt och fint!

    Jättefin matta! Ett fynd verkligen!
    Härliga kuddar du har.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Japp, Ett riktigt fynd... Rosa, jag är ju svag för den färgen, dock kan jag inte bestämma mig om dom är lite för skarpt rosa men Tack snälla för din kommentar :)

      Kram Angelica

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica