söndag 1 juli 2012

la passion

God morgon alla fina bloggare!

Igår var jag ledig, en heldag alldeles för mig själv...
 Kan vara fantastiskt skönt ibland, att bara göra det som faller en in.
Och det gjorde jag... 
Satt i bilen på väg hem från en kopp kaffe hos en god vännina då jag som så 
många gånger förr såg skylten:
la passion inredning i stallmiljö

Jag svängde in och vilken härlig upplevelse jag fick...
Ett hjärtligt bemötande, en personlig rundvisning tillsammans med nybryggt kaffe i handen. 
Ett besök jag verkligen kan rekommendera!!!

Dessvärre hade jag ingen kamera mer än min kära iPhone, så här kommer några 
sköna bilder ifrån deras utemiljö...







la passion hittar ni mellan Ängelholm och Munka-Ljungby i Nordvästra Skåne.
Öppettider:
torsdagar & fredagar 11-18
lördagar 11-15
Nu i juli & augusti öppet även söndagar 11-15


Kram Angelica

2 kommentarer:

  1. så mysigt ställe! kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Har kört förbi massor med gånger och ändå inte stannat... Nu lär det bli fler gånger :)

      Kram Kram

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica