torsdag 15 november 2012

Små pyssel

Hej på er där ute i det fina höstvädret!

En sådan underbar dag!
 Å jag är minsann ledig! Känns fantastiskt... 
Har små pysslat lite, sen bar det av till kära farmor som bjöd på fiskgratäng :) :) :)
Därefter kunde jag inte låta bli att köra inom blomsterlandet och shoppa lite "jul"!

Dörrdekorationen hade jag tänkt hoppa i år men efter besöket på blomsterlandet
 där jag fick lite inspiration blev det en enkelt stjärna!


Sist men inte minst kunde jag inte låta bli en grupp Hyacinter i rosa!


En fortsatt fantastisk dag till er alla!
Nu ska vi åka och beställa barnvagn :) Ska bli spännande!

kram kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kikar in på din blogg.
    Så mycket fint.
    Ha en bra kväll!
    Kram Katha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du:)
      Önskar dig en skön helg!

      Kram Angelica

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica