tisdag 3 december 2013

December Myset Börjar Ta Form

God morgon!

December månad och faktiskt så har det smugit sig in en och annan tomte här hemma. Bästa med julen är all mys belysning, en massa levande ljus och att vi detta året får tända brasan. 
När jag tog över huset för 3,5 år sen så minns jag så väl att pappa sa till mig innan han åkte 'du får inte elda i den öppna spisen, den har rostat' så vi har inte vågat. Men för en månad sen tog vi hit en sotare och fick godkänt! Så nu eldas det och jag njuter... känns verkligen hemma!!! 





Som ni kanske ser så är bilderna lite suddiga. Blev tyvärr så eftersom jag numera endast tar bilder med min iPhone. Man kan ju idag göra allt via denna kära telefon så jag gör även mina blogginlägg här...  

Hoppas ni alla får en underbar tisdag!
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica