onsdag 27 november 2013

Snart klart!

Go'kväll!

Efter lite krassligheter här hemma så är snart sovrummet klart... 
Väntar med spänning på den fina kalklitir färgen Lute Primo, den är beställd sedan 2 veckor tillbaka men har varit restad och idag kunde jag inte bärga mig utan skickade ett mail... 
Den är på gång, skickades från leverantören förra veckan så kanske, kanske vi kan få den innan helgen.
Och då ska det målas fondvägg!!! 






Så förutom den efterlängtade färgen är sovrummet så gott som klart! 

Sängen är underbar att sova i, kan knappt fatta att nya ordentliga madrasser kan göra så mycket för sömnen Zzzzzzz 
Och dom bastanta benen bara älskar jag! 
Den gamla byrån med den ovala spegeln kommer från min gammelmormor och har äntligen kommit till sin rätt efter att bara ha stått och samlat damm...
Och favoriten, glödlampsslingan från Granit, den får hänga kvar!!! Sist på bild är en gammal bensindunk från Shell som vi fått utav mina svärföräldrar. Kommer göra sig riktigt bra när fondväggen i kalklitir blir målad.

En fin kväll till er alla och hjälp mig håll era tummar så att min efterlängtade färg kommer 
innan helgen! 
Kram kram 
☆☆☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica