söndag 10 november 2013

Nytt sovrum på G

Hej! 

Här har jag lyst med min frånvaro. Ledsen att det ibland går allt för lång tid 
mellan inläggen. Men tiden räcker inte alltid till och min blogg är ju som en öppen 
dagbok om pappas hus. Så händer det inte något här, så blir tyvärr bloggen lite tyst... 
Men ska försöka bättra mig! 

Nu är det iaf renovering på gång...
Vi börjar med sovrummet. 
UT med dom 35 år gamla garderoberna, måla taket, tapetsera och måla fond vägg, 
vi river en vägg, flyttar en dörr... Ja, det va nog det grova jobbet. Sen kommer 
inredningen och där blir det nya pax garderober från Ikea, med skjutdörrar det 
kommer bli underbart samtidigt som det spar plats. Helt ny säng med nya 
resårbottnar och ny bäddmadrass. 

Idag började mannen riva och så här såg ett tomt sovrum ut vid start... 



Spännande, sovrummet kommer kännas så mkt större även om det inte handlar om mycket mer än några kvadrat meter. 




Japp, fortsättning följer... 

Nu är det snart dax att hålla kväll efter en rivnings söndag! 
Kramar från oss 

2 kommentarer:

  1. Waoo här händer de grejor.... Spännande att se hur de kommer blir :) / Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina för din kommentar, jag lovar jag ska hålla den uppdaterad :)
      Kram Kram

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica