torsdag 21 november 2013

Mölle Krukmakeri

Heeej!

Igår var lilleman & jag på utflykt. Vi begav oss till Mölle och dess Krukmakeri ute på Kullahalvön. Min första känsla när jag kom dit var så mysigt, välkomnande och petit.




Tyvärr var inte caféet öppet men kaffe bjöds det på och känslan av 'hemma' gick inte att undgå. 
Vi hade ringt och förbeställt antal muggar som vi ville trycka och Lisa visade oss även ett fat med avtryck utav små fossingar som jag Inte kunde motstå! Det tar ca 3 veckor innan vi kan hämta våra muggar och fat, så resultatet kommer visas senare. 





Bara kolla dessa små fossingar som är på väg in på toaletten... Underbart! 
Tänk så mycket man kan göra på ett krukmakeri...


En fin torsdag till er och jag kan verkligen rekommendera ett besök! 
Tack fina Lisa för din gästvänlighet☆

Kram från mig och lilleman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica