onsdag 20 november 2013

Tapetsering pågår...

Go'morron! 

Ja, hur ska man hinna med allt när det bara finns 24 timmar på ett dygn?!? 
Känns som jag just nu skulle vilja klona mig själv för att kunna vara på fler 
ställen än bara hos lilleman. Men ack det går ju ikke. 
Saker får helt enkelt ta lite längre tid...

Nu är tapetseringen igång efter lite motgångar som vi inte riktigt räknat med. 
Kort sagt om det så kommer vi aldrig att ta in någon struktur tapet i detta hus. Fy attans att bredspackla, slipa och sen få sätta reperations tapet innan självaste tapeten kan komma på plats! Men nu är vi på gång, nu kör vi på och jag hoppas min kära sambo blir klar med väggarna ikväll så vi kan städa undan och börja montera vår ny shoppade Pax garderob från Ikea. 





Längtar... Hela ovanvåningen är full av kassar med kläder, lådor med gammalt "skräp" (om man får kalla det "skräp") sådant som ska rensas innan det hängs in i nya fräscha garderober! Ja, jag längtar. 

Sen är sängens tur... Åhhh, nya goa madrasser och en stooor säng. Det blev en 180 istället för en 160 som vi haft. Inköpt på Mio och heter Grace, bra pris 3995:-
Va tycker ni...???



Lite gammalt stuk med romantiska linjer. Kommer bli snygg mot den gråa fondväggen som ska målas med kalklitir färg från Homenord

Önskar er en härlig lill-lördag som onsdagar ibland brukar kallas! 
Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica