fredag 23 augusti 2013

Fokus baksida

Godmorgon! 

Fredag igen... 
Veckan har bara försvunnit och vi har lagt all tid på baksidan. Äntligen börjar 
stensättningen och planket närma sig sitt slut. Golvet till växthuset är nästan på 
plats och snart, snart, inom närmsta dagarna kan vi nog börja bygga på växthuset. 
Jag längtar... Vill pyssla och göra lite mysigt inför hösten. 






Sten, sten och ytterligare en massa sten. Först upp med nästan halva den befintliga 
stenen sen lägga duk och ny stensättning, plus målning och bygge utav plank. 
Japp, allt på en och samma gång för att så smidigt som möjligt komma 
framåt i takt med grannen.  


Mina bästa pågar, vilket jobb min man gör... 
Vad vore pappas hus utan min Robban. Han är en klippa och en underbar sådan! 
Lilleman och jag har hejat på och spenderat så mycket tid som bara går med att 
hjälpa till. Man kan ju utan tvekan säga att lilleman är arbetsledare och bestämmer när 
iallafall jag kan hjälpa till ♡  

Idag blir det rensning, tippen och hinns det med även lite 
stensättning så är det ett stort ✚ ! 

Fin fredag till er alla!
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica