tisdag 10 januari 2012

Lite mysigare...

Go´kväll!
Hoppas ni alla mår prima?!?
Jag berättade ju att jag varit och shoppat lite härom dagen... Bland annat blev det en gardin till
 köksfönstret. Fick nämligen en liten kommentar ifrån min älskade syster i julas,
 hon tyckte det var kalt och vitt...
 Dé vita är ju så jag eller vi vill ha det men... Hmmm...
Så hittade jag denna söta lilla gardin som jag tyckte kunde
passa bra! Och jag får nog hålla med henne det blev lite mysigare!

Den gamla lampan har fått sig en ordentlig tvätt och ny sladd
så nu är även den på plats igen efter julstjärnan.

Samtidigt sprang jag på denna lite råare hushållspappers hållaren.. på EM möbler.
 (oj, heter det verkligen så? låter konstigt)


Visst är det härligt med Julen men lika mysig som den är lika
skönt är det att plocka ner alla attiraljer som hör den till... Nu vill jag
shoppa en massa nytt, pyssla och få till den där sprudlande
vårkänslan som jag längtar efter!

Önskar er alla en god natts sömn!
kram Angelica 

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!

    Gardinen var verkligen jättefin..

    Nu när jag hittat så fina lampor till vardagsrummet är jag ute efter nya gardiner. Är lite sugen på hissgardiner till vardagsrummet.. var hittade du dina??

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Va glad jag blir att du gilla den :D Hittade den på Flower Team. Fanns med olika texter/motiv.
    Lycka till med ditt gardin letande, ser framemot en bild på din fina blogg när den är upphängd!

    Kram Angelica

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica