torsdag 5 januari 2012

Planerings dax

Hej alla fina läsare!

Nytt År & Ny Agenda
Nu är det dax...
Planera år 2012 :) Alltid lika skoj när den ny inhandlade kalendern
plockas fram! Jag började med en kompiskväll som är nu i januari :)
sen ett 65 års kalas i början på februari, 30+35 Maskerad... skoj!!!
Dé va inte igår man va på ett sådant Galaj!

2012 kommer bli ett BRA år!




Agendan har jag köpt på Granit och jag gillar upplägget till max!
Hela veckan syns och lagom med plats för varje dag. Framsidan kan
du själv designa... Rita, skriva eller sätta in en bild på din favorit!
Atlas, ABC för adresser och blanka blad till anteckningar finns också.
Vad mer kan man önska i en agenda?

Nu ska jag fortsätta min planering för detta år...
En härlig kväll till er alla!

Kram Angelica

2 kommentarer:

  1. Och Glöm inte att det ska planeras in en tjej weekend i huvudstaden!
    Har inte komenterat tidigare men du har en jättefin blogg!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Madde!

    Ser fram emot att planera in en tjej weekend i Sthlm :)

    Kram Angelica

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica