tisdag 31 januari 2012

Min gamla stol

Go´kväll på er alla!

Måste skärpa mig med att uppdatera... 
Men vi har tagit en liten paus i allt fixande, vilket har varit riktigt behövligt.
Samtidigt kliar det i mina fingrar.. vill ju greja, feja, fixa och dona :)


Jag har en gammal stol som stått i huset sen jag va liten, kan bara inte minnas vart den eller
dom stod. Där var nämligen 2, nu har jag en och min kära syster har den andre.


Vitmålad - det gillar vi!
Så där härligt använd, skavd/sliten - gillar vi oxå!


Idag står den i sovrummet...
Om jag ska va riktigt ärlig så använder jag den till mina kläder, man behöver ju
 en avlastnings stol där man kan slänga bland annat sina mjukisbyxor... hihi
Nu ska jag knalla upp på ovanvåningen och måla en griffel 
tavla direkt på väggen. Tänkte Robbans kidz skulle få ha något att kladda på :)

Resultatet kommer i veckan.
På återseende och ha en mysig tisdags kväll!

Kram Angelica




1 kommentar:

  1. Härligt med charmigt slitna möbler med en historia!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica