söndag 8 januari 2012

Orkidé

Hej på er alla glada följare!

Idag har jag haft en skön söndag, då jag har pysslat lite med allt möjligt. Skulle gärna vilja visa er
allt nu men slutresultatet är inte klart, så ni får vara till tåls lite... Jo, min ena Orkidén har bytt plats och
den ska ni få se :) Köpte för någon dag sen en ny ampel och nu har en utav mina många 
orkidéer fått denne som nytt hem.




När jag sen kom hem efter en liten shopping runda hade jag med mig nya numret utav ISABELLAS,
och vad hittar jag inte där... Ett uppslag om "förföriska Orkidéer"! Denna speciella orkidé heter Dendrobium Gratiosissimum  och hänger uppochner. Måste nog inhandlas... så fräck!

Nu ska jag hoppa upp i soffan och googla denna mystiska och för mig nya Orkidé!
 Ha en mysig söndags kväll :)

Kram Angelica



1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Orkidéer är ju såå vackra. En mystisk blomma på ngt vis..

    Snyggt med de som hänger upp och ner!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica