tisdag 24 januari 2012

Soffläge...

Go´kväll!

Efter två långa arbetsdagar, tog jag beslut om att 
bara ligga på soffan ikväll...  Men efter att
 ha legat och kikat runt bland en massa fina bloggar, 
hittat en fin köpmansdisk och en sekretär på blocket... 
Som var sålda :(  
Bestämde jag mig för att baka bröd till
 morgondagens personalmöte... Mummms!

I helgen kom snön!


Inte har det kommit mycket, men det lilla är 
bättre än ingen snö alls...



... så jag hoppas på mer!!!

Nu ska jag krypa i säng för att orka upp extra tidigt imorgon. 
Sov gott alla fina!

Kram Angelica





1 kommentar:

  1. Vad fint du har det i din vinterträdgård! Härligt när några flingor har lagt sig.
    Synd med fynden. De var verkligen perfekta! Bättre lycka nästa gång :) kram Linda

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica