tisdag 13 augusti 2013

Hagel-kulor

God kväll alla fina! 

Idag har jag besökt min kära arbetsplats och japp jag saknar 
jobb och mina fina tjejer som jobbar där! 
Kundkontakten och att få spela lite 'allan' ibland...
Men samtidigt är det underbart att vara hemma med lilleman, bara 
det är ett minst sagt heltidsjobb - och det allra bästa ♡

Men det var inte det jag tänkt skriva om... (Bara en parentes)

När jag åkte hemifrån var det strålande sol, nästan blå himmel med lite kallare 
vindar så som att 'nu är hösten på intågande'. 
Samma väder när jag kom ut från Väla, solen sken hela vägen hem i 
bilen och jag fick till och med sätta igång ac'n. 

Hann knappt komma hem fråns himmeln öppnade sig...
Små fina glaskulor - som kallas hagel kom från en helt plötsligt svart himmel... 




Häftigt, men man kan inget annat än att undra vad som händer med dagens klimat...

Skön tisdags kväll till er alla! 
Kram kram 

1 kommentar:

  1. Oj vilka hagel kulor!! ja här har det idiot regnat för att nästa stund spricka upp o solen har visat sig!ja detta väder..fast sommaren i sig har varit underbar!kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica