onsdag 14 september 2011

Badrum

Hej alla fina bloggare!

För ett år sedan påbörjades renoveringen utav mitt badrum. 
Jag stod då i valet och kvalet om jag skulle renovera köket eller badrumet först... 
Lotten föll på badrummet. Och givetvis ville jag fortsätta i det vita spåret.
 Enkelt, stilrent och värme i golvet var ett måste!
Före renoveringen såg badrummet ut som en "bastu", allt i furu...
 tak, väggar och inredning...


Allt var planerat att ta ca 3-4 veckor. Men som "alltid" när det kommer 
till hantverkare så drog tiden iväg, ena dagen stod bygget stilla och andra kunde dom inte 
jobba mer än ett par timmar... 
Phuuu, tur att där finns ett badrum till på ovanvåningen. 








Äntligen klart!

Första duschen i nya badrummet var fantastisk, så även andra för då
 hade jag minsann träffat min kära sambo :) 
Små detaljer har hänt sedan dess och idag alternerar jag med rosa och
 äppelgröna handdukar.





I fönstret står en enkel cylindervas med mina hemmagjorda garn-blommor i.. 
enkelt och praktiskt för att slippa vattna och toalettrullarna som man alltid stoppar undan är
 upphänga i en hängkorg från Granit i taket.

Nu är det dax att krypa upp i soffan hos kärleken, tända lite ljus i
 höstmörkret och bara mysa framför tv. 

En härlig kväll till er!!
Kram Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica