onsdag 21 september 2011

Byrån klar

Hej svejs!

Nu har byrån blivit klar och fått sin plats i hallen!
I trädgården stod fortfarande ett par fina röda rosor kvar, dom får välkomna oss när vi kommer hem...



Jobbet som man lagt ner känns så mycket bättre när det äntligen är klar och byrån står på sin plats. 
Jag har slipat, målat, målat igen och slipat ytterligare för att få in lådorna på sin plats, ett par lager 
färg gjorde att det gick trögt när jag öppnade lådorna..


Beslagen är sprymålade i silver, vilket passar mig mycket bättre än guld.
Känns lite som en sjörövar byrå men jag gillar resultatet och är så nöjd!

Även sidorna är målade så det ser snyggt ut om man skulle råka låta en låda stå öppen...


För att slippa inhandla skruvar spraymålade jag även dessa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica