söndag 20 november 2011

Hyacinthus Orientalis


En liten Hyacint har hittat in till oss trots den fortsatta byggröran. 
Jag kunde inte längre motstå, vill ju så gärna tjuvstarta med julpysslet...

Idag bär det av till K-Rauta för att inhandla mer fog, Bauhaus för 
inhandling utav gångjärn till dom sista luckorna och Ikea för att köpa den sista 
bänkskivan som förhoppningsvis kommer på plats under dagen. 
Jag har fortfarande en del målning kvar så nu ska jag fatta tag i penseln 
och påbörja dagens luckor :)

Kanske kommer det en bild på första delen utav köket i kväll...
Hoppas ni alla får en fantastisk söndag!

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen!

    Oj, ni har fullt upp idag! Det är kul med renovering, men det tar en evinnerlig tid att få ihop allt - särskilt när man ska iväg på inköpsrundor..

    Vad duktig du är som målar skåpluckorna själv! Jag är sååå sugen på att måla våra jag också, men har lovat maken att vi ska lämna in dem på sprutlackering istället.. Men NÄR?? Nåja, jag får stå ut ännu en jul med mörka furuluckor..

    Ha en fin söndag! Glöm inte att njuta lite också. Sitt ner en stund, ta en kopp kaffe/te och jobba inte ihjäl er!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica