fredag 3 maj 2013

Altan bordet blev svart

Hej fina ni!

Jag skulle vilja ha nytt ute bort och nya stolar och det ÄR dax för ett nytt ute möblemang... 
Men när jag har kollat runt lite har jag inte fasnat för något speciellt och usch vad det är dyrt! 
Så nix det blir inget nytt, det gamla får sig just nu en makeover

Jag tog tag i penslen och det fick bli svart, och resultatet det blev som nytt!




    



...så enkelt det kan va att få någonting nytt och dessutom billigt!

Nu blir det kaffe på altanen,
i den sköna vår solen ☼

kram kram






2 kommentarer:

  1. Vilken skillnad! Blev supersnyggt!! Passade fint ihop med den svarta pergolan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina!
      Blev faktiskt bättre än jag förväntat mig:)
      Skön söndag till dig och dina!
      Kram Angelica

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica