tisdag 21 maj 2013

Projekt funderingar i naturen

Hej! 

Sommaren kom direkt och vilken härlig värme vi haft sista veckan. 
Jag njuter, eller försöker att njuta... lilleman är ju knappt 10 veckor och ska 
inte vara ute i den varma sköna solen. 




Idag har jag promenixat en lång runda, funderat på kommande projekt... 
Vill göra en massa men allt tar sin lilla tid. 
Det är ju sommar och det yttre så som tak och fasad går före det inre...
 Men en sak jag ska göra inne är att måla insidan utav ytterdörren vit och fixa till hallen! 

Har bara lovat mig själv att inte påbörja något innan lillemans
 namngivning, 3 veckor sen åker penseln fram ☺ ?
Det vill säga om jag kan bärga mig tills dess... Hmmm det kommer bli svårt.

Fin vecka till er alla
Kram Angelica 

1 kommentar:

  1. Tack snälla Maria! Kikade in på din blogg, gillade första blicken så den kommer följas!
    Bloglovin´ är fixat :) om du ville följa mig...
    En fin vecka till dig!
    Kram Kram

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica