tisdag 14 maj 2013

En vägg full m Foto

Hej där ute i regnet! 

Vart tog solen vägen? Jag har precis kommit innanför dörren efter en liten förmiddags promenix.
Lite halv kyligt, bara 9 grader ute, men så skönt med frisk luft. 
Lilleman sover gott i vagnen så nu tänkte jag passa på att göra ett litet inlägg.

Jag har alltid velat ha en vägg full med foto...
Nu har jag hittat väggen och en massa ramar men tror nog det får bli fler
ramar, tycker det är lite tamt... bilderna får komma allt eftersom!




Fin vecka till er alla!
Ni har väl inte glömt rösta på Årets Byggblogg?!?!? 

Kram Angelica
 ♥



2 kommentarer:

  1. Gud vad fint ditt hem verkar vara, Angelica!!

    Ska till Granit idag för lite jobb :)

    Kom och tänka på att du kan följa mitt lilla äventyr via bloggen sen med (nu är den mest om vardagen och förberedelser inför det) men jag kommer ju försöka vara aktiv här med! :)

    Kramkram!!
    Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Louise!
      Jag har varit inne på din blogg och kikat, så spännande :) Jag hoppas du kommer få ett fantastiskt år i USA.
      Ses vi inte innan så ses vi när du är tillbaka.
      Stor Kram

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica