torsdag 23 maj 2013

Hedentorps plantskola

Hej!

Just hemkommen efter en härlig förmiddags promenad med grannen.
Vi har sedan jag fick lilleman tagit ett par promenader i veckan ihop, passar så bra eftersom
hon oxå är hemma mammaledig och kommer vara det några månader till. 
 Idag tog vi en sväng inom Hedentorps Plantskola
För min del blev det ingen shopping men hade jag haft plånboken med mig så hade de kunnat shoppats! 
Alltid farlig att ta svängen inom, där finns så mycket fina grejor som skulle
 passat perfekt här hemma både inne som ute! 



 ...perfekt bambutak till vår pergola, får lägga in förslaget lite 
snyggt och flörta med mannen... 
Det skulle fått målats och bli svart!


Underbart ställe!
Har ni inte varit där så får jag absolut rekommendera er ett besök för mig 
kommer det bli ett besök till inom snar framtid... 

En skön tisdag till er alla! 
Kram Angelica 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica