torsdag 25 juli 2013

Grill-knytis

Godmorgon  alla fina bloggläsare! 

Sitter här med morgonkaffet och bara njuter, lilleman har fått mat 
och somnade om... Dom är sååå ljuvligt söta dessa små liv... 

I måndags hade vi en bunke nyblivna föräldrar här på grill-knytis :)
Vi har haft turen att komma i en fantastiskt trevlig föräldragrupp, 7 härliga 
tjejer med lika goa' karlar!  




Verkligen något att rekommendera, grill-knytis! Så lätt att samla 
ett stort härligt gäng. När alla tar med en liten del till "kalaset"... så som kaka till 
efterrätt, kaffe + 1 liter mjölk, snacks oxå fixade vi pastasalladen, ja när alla hjälps
 åt att fixa med allt. Då skulle jag kunna ha folk varje sommarkväll. 

 Jag hoppas vi kommer fortsätta träffas och att
 även karlarna får vara med någon gång ibland! 
Nästa tur går till oss mammor med bebisar, då blir det eftermiddags fika!

En solig fin dag till er alla! 
Och ni som läste mitt inlägg igår, det blev succé med min ärtpuré! 


Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica