onsdag 24 juli 2013

Grön puré

Hej alla! 

Här kommer ett 'just nu inlägg'... ett udda sådant för min blogg, men 
detta kommer tillhöra min vardag framöver som småbarns mamma. 
Att livet kan ta en sådan vändning är obeskrivligt samtidigt som det känns 
som att lilleman varit med oss hela tiden. 

Jo, jag har just nu gjort min första puré, det blev ärtpuré! Och spännande ska 
det bli ikväll när kvällsmålet kommer starta med puré! 

Till min hjälp har jag läst häftet 'barnmat' som jag fått på bvc. Jag har en
 förhoppning om att jag ska vara duktig och själv göra så mycket mat som 
möjligt, men det får vi se hur det blir med det... :) 

Resultatet ↓


Håll nu tummarna på att lille Vidde gillar mammas ärtpuré! 

En fin onsdag till alla mammor och er andra!!! 
Kram kram 

2 kommentarer:

  1. Vad mysig din blogg är! O tack för senast!! ��
    kramar Emilie

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica