onsdag 7 december 2011

En stjärna lyser i mörkret...

Hej!

Hur har ni dé ute i vintermörkret?

Jag har det bra, fast jag saknar snön... I måndags fick vi allt ett litet provsmak på hur dom vita fina flingorna kan dala ner från ovan och få hela marken att lysa upp.
Hoppas, Hoppas att det kommer mängder av vita, fina och unika
flingor till julafton...
Vill så gärna att marken ska täckas utav dessa fina sköra flingor som så
snabbt försvinner i endast 1 plusgrad.

Tills dess får allas jul-stjärnor lysa upp vinternattens mörker...
Jag har inte hunnit få upp alla mina, förstår knappt att det endast är 16 dagar kvar tills tomten kommer på besök. Men kanske hinner jag få upp lite julpynt ikväll, eller imorron kväll...
Hmmm allra senast ska det upp på lördag! Då är jag ledig och då ska det pyntas :)

Dock har mitt hjärta hängt upp den stora stjärnan i vårt
panoramafönster på ovanvåningen!

Ute-granen har oxå kommit på plats :)


Kram Angelica

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Hoppas att även du har fått lite efterlängtad snö nu.. Igår kom första snön här - och det blev sån härlig stämning direkt!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica