söndag 11 december 2011

Morföräldrarnas gamla spis


Den gamla spisen har stått i huset så länge jag kan minnas.. och för en tid sedan berättade
 mamma för mig att den har stått i hennes föräldrahem, vilket har gett spisen en helt ny mening!
 Idag har jag såhär på morgonen pyntat till spisen...
Stallfönstret har jag fått utav svärföräldrarna, ett fynd från deras loft :) även järneken, den kommer från
 deras trädgård, fatet har jag själv gjutit i betong och ljusstakarna i rör vet ni som följer min blogg att dom kommer från Granit och så gör oxå dom mjölkvita glaskulorna, 6 st för 149 kr.


Kan inte hitta namnet för denna glaskula med ängeln inuti... 
Ni vet, när man vänder den om så kommer flingor att dala... Kan det va så enkelt så det
 kallas "snowball"... Ja, iaf så har jag en gång för längesen köpt denna
 ängeln på Inspiration. Den har hängt med varje är sedan dess!

Tredje advent och idag ska det bakas pepparkakor tillsammans med Robbans två busfrö till kidz!
Ni får ha en fantastiskt skön söndag!

Kram Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica