söndag 4 december 2011

En söndagstripp till Gamla Stallet


Andra Advent och vi bestämde oss för att bege oss ut på en utflykt med destination Gamla Stallet i Kågeröd. Vi har länge varit på väg dit, men inte fått tummen loss att komma iväg. Men nu äntligen så tog vi oss tiden att göra någonting utanför huset :)


Linda som har den lilla härliga gårdsbutiken gav oss ett varmt välkomnande när vi parkerat bilen och inte ens hunnit komma till dörren! Det har nämligen visat sig att Min kära sambo Robban och Linda är gamla klasskamrater. Vilket gjorde det extra skoj med besöket.
  Så mysig och härlig stämning... En massa levande ljus, glögg och så klart en massa underbara prylar som jag gärna velat ta med mig hem.
  Lite shopping blev det allt... Ett par vita hyacinter, en julros som Linda med glädje planterade i en fin gammal kruka, röd randigt och rutigt band som jag nu satt runt glasen jag placerat hyacinterna i och Lite mer smått och gott fick jag allt med mig hem. Har då inte hunnit pyssla med allt, men mer grejande och fejande lär det bli ju färre dagar det blir kvar till julafton!



Tack snälla Linda för ett varmt, härligt och fantastiskt bemötande...
Vi kommer igen!!!
Önskar dig/er en riktigt GOD JUL!

1 kommentar:

  1. Tack själva för att ni kom!! Det var så roligt att träffa er, och det värmer att du skriver, så snällt om oss!!!Åh va fint ni har det! Hoppas att vi syns snart igen!!! Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica