tisdag 13 december 2011

"Ho Ho Hoooo"

"Finns det några snälla barn?"

Jag har idag försökt hitta julstämningen men ack den vill inte infinna sig...
Regn & Rusk... Jag vill ha snö, å de nu!

Imorse ringde kl 05:45... Gäsp! Zzzzzzzz
Ville bara ligga kvar och njuta utav min lediga dag... Men upp och hoppa, Luciatåg på Leos dagis kl 07:00.
Å gud så goa dom é... 4 år och klämmer i ordentligt då dom kan texten väl :) Vi fick oss alla ett par góa härliga skatt! Leo han va Tomte Nisse och hade en liten lykta i handen...

När jag kom hem igen bestämde jag mig för att NU ska jag fixa den där tomten som jag vill ha utanför dörren, dvs lite jul stämning!
Fram med hönsnät, ståltråd, grane, rött & vitt garn, juteband och frågan var "vad ska jag sätta som näsa?" Ahaaaa... en gammal knopp ifrån kökslådorna :) Perfekt!



Nå... vá tycker ni om resultatet? Min lille grane-Tomte :)

Kram Angelica

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Meeen, så söt han blev din tomte! Finurligt att återanvända köksknopparna!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig tomte du gjort!!!!
    ja johannez åt oxå en hel del deg, fast i år bakade han mer än han har gjort innan!!!

    Vi önskar er oxå En GOD JUL hoppas ni får det riktigt härligt!!! Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica