måndag 26 december 2011

Önskar er alla en god fortsättning!

Full rulle och något bloggande har det inte funnits tid till...
Julen har varit fantastisk :)
Massa god mat & fantastiskt sällskap!

Vill önska er alla en riktigt
GOD FORTSÄTTNING!!!


Våran jul har bestått utav julmat i mängder, julklappsutdelning,
kaffe och en massa kakor, kortspel, julgodis och sist men inte minst eller som
jag och min syster säger"ingen jul utan Lutfisk"
Har i alla år på Juldagen samlats hos mormor för lutfisk...
Nu har det blivit dax att föra traditionen vidare och lotten föll på mig.
Så årets juldag spenderades med en gammal och ny tradition.
 Lutfisk tillsammans med min och Robbans familj.
Och såååå lyckat det blev!
Fisken, såsen, ris al a maltan och gotte-bordet fanns på plats och jag/vi fick
godkänt utav mormor... till och med mer än godkänt!
VI lyckades :)

 Julklappar fanns det gott om!
Vill dela med mig utav en...
Robban hade med sig ett stort vitt paket, tungt va dé oxå...
Mina gissningar kom inte ens i närheten utav vad som fanns inuti...
En vit kandelaber!
Å med detta lilla inslag ifrån hur min jul varit så vill jag än en gång säga
GOD FORTSÄTTNING

Kanske vi hörs en sväng till innan 2011 blir 2012, men vill inget lova...
så en stor kram till er från mig!

1 kommentar:

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica