tisdag 3 september 2013

Mini utflykt till Sol & Snö

Hej alla fina läsare!

Idag har jag och lilleman spenderat dagen hos farmor. Alltid lika mysigt att vara där... 
Tystnaden, vinden i träden och bara lugnet som sprider sig! Jag har aldrig varit  någon lant-tjej
men att åka ut till svärföräldrarna ger själen ro... Oj, va djupt det blev men det är ju sant! 

Efter en utsökt köttfärslimpa till lunch tog vi oss in till lilla byn Örkelljunga. Vi besökte
en riktigt mysig ny öppnad barn butik 'Sol & Snö'. Trevlig personal med barnkläder
från nyfödd upp till skolåldern. 



Även lite saker från JaBaDaBaDo...


Jag kan verkligen rekommendera er ett besök! 
Min shopping blev en tuff liten scarf


Och svärmor köpte en tröja som passar perfekt till lilleman.
Han hoppar verkligen som en raket i min gamla hoppgunga!


Vill också passa på att önska Matilda lycka till med sin fina butik! 
Och ett stort tack för bra service ★

Kram kram 

2 kommentarer:

  1. Hejsan! vilken mysig liten butik! jätte tuff scarf med jumper..minns vad det var skoj att köpa små kläder :) nu blir det liksom strl xl..aningens skillnad :)må så gott kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Oj, så glad jag blir! Tack för dessa positiva ord:)
    / Matilda på Sol & Snö

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica