tisdag 10 september 2013

'The President'

Hej fina läsare! 

Tog en sväng till Blomsterlandet med lilleman igår. Så idag har jag 
planterat 3 st clematis på baksidan, passade på när lilleman tog sin 
förmiddags-lur... Ville haft 'Jack mani' men dom fanns inte så det 
fick bli 'The President' samma härliga blå/lila färg. 



Nu fattas det bara sjösten, sen är rabatterna klara inför nästa år! 
Tror dock att någon sorts spalje att klättra i måste det nog bli, jag 
tippar på hemma-fix utav armeringsjärn! 

Min man har lovat att börja bygga växthus idag när han kommer från jobb... Jippi!!! 
Så idag sopar jag för fullt, all denna sand som ska ner mellan dom ny lagda stenarna. 


Snart, snart... får jag höst pyssla i nya växthuset! 
-Längtar!!! 

Kram på er alla och hoppas ni får en underbar vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica