söndag 15 september 2013

Stommen på plats

Hej sköna söndag! 

Nu har jag krupit upp i soffan, lilleman sover och snart blir det en söndags film med mannen. Veckan som gått har bara försvunnit, förstår inte vart dagarna tar vägen?!?!? Jag har verkligen inte gjort mycket känns det som, ändå har jag och lilleman varit iväg på små shopping rundor, fikat och tagit en och annan kortare promenad. Men i går blev det växthus för hela slanten... 
Stommen är på plats! Jippi!!! 


Tur inte jag behövde läsa instruktionen, för alla dessa siffror och konstiga bilder förstod jag 
mig inte på. Däremot att skruva muttrar var en baggis, så jag kan faktiskt
 säga att jag också hjälpt till och med lilleman i bärsele så kunde jag även
 hålla när det skulle resas och sättas ihop.



Efter en söndag med ihållande regn så fick det bli en paus dag. Jag hoppas på en fin, 
uppehålls vecka så glasen kan komma på plats för sen är det min tur att 
piffa med en härlig höst/mys känsla. 

Fin söndag kväll till er alla! 
Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica