måndag 9 september 2013

Pappa 'Ockes' Hus

God förmiddag! 

Det finns så mycket som jag egentligen vill skriva om men när tiden tryter mellan 
matning, lek och alla dagliga sysslor hinner jag inte riktigt med. Och när 
lilleman sover passar jag själv på att ta en liten tupplur, sitta ner med en kopp 
kaffe eller bara njuta utav att göra ingenting alls. 
Missförstå mig inte nu... Lilleman är världens snällaste, jag har verkligen  inget att 
klaga på inte ens nu när han är lite snorig. 

Bloggen är ju lite som min 'dagbok' kring pappas hus. Så när vi inte grejar, 
fixar och jag inte hinner pyssla, shoppa eller möblera om så blir ju ni läsare lidande... 
Vilket jag är väldigt ledsen för! 

Hoppas att hösten medför lite bättre rutiner, mer fix och pyssel av alla det slag 
så jag kan ge er läsare en uppdaterad blogg! 

Idag får ni ett par gamla bilder på huset. 
Pappas  livsverk! 




Huset byggde han 1978 och jag hjälpte minsann till ♡ Här står lilla jag i 
snickarbyxor och pappas snickar-bälte!


Stor kram till alla er som följer mitt sporadiska 'dagboks' bloggande om 
vad som händer i pappas hus! 

☆☆☆

2 kommentarer:

  1. Aaaaaaa underbart att se dessa gamla bilder på huset - och hur det har förändrats!!
    Vilken härlig bild på dig, i snickar byxor....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla syrran! Hade du inte gett dig tillkänna på annat håll hade jag ju undrat vem denna 'anonyma' kommentar kom ifrån!
      Stor kram

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica