torsdag 13 oktober 2011

En gammal hylla som fått nytt liv

Hej!

Väggen i vardagsrummet har fått en ny hylla.



Den såg inget vidare ut när jag i somras hittade den gröngrå på loftet hos 
svärföräldrarna, men med lite vit färg blir den som ny/gammal och precis så som vi vill ha dé :)
Kronan har jag köpt på Panduro och i vinflaskan har jag lagt små glaskulor
 (ni vet sånna där som man spelade kula med när man va liten) 
tillsammans med den sista rosa rosenkvisten ifrån trädgården. 
Träfiguren, om jag minns rätt , har jag fått utav min fina syster en gång för många år sen. 
Nu har den blivit spraymålad vit, som så många andra grejor...

Även vinflaskan har ett gott minne...  :)
som har medfört en väldigt god vänskap!!!

Kram Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica