söndag 9 oktober 2011

Väskan blev perfekt!

God morgon!

Söndag morgon och solen skiner... 
Kaffedoften fick mig upp ur sängen tidigt! 




Väskan är nu spraymålad och som ni redan förstått gillar jag att 
spraymåla :) Enkelt och ett perfekt sätt att få en 
gammal pryl som "ny"...
Den fyller sin funktion och samtidigt blev den en inrednings detalj.




Nu väntar 
en härlig söndag då vi Inte ska greja & feja hemma
 utan åka till min kära syster på kalas. Tror och hoppas
 att det bjuds på en god smörgåstårta... Mummms!
Dax att fixa till hennes paket....

På återseende :)

1 kommentar:

  1. Vilken fin hörna du har åstadkommit för fina minnen och betänkligheter. Vad fin den blev i vit, väskan. Även om jag var svag för den i original också :). Stor kram från oss båda. / J&L <3

    SvaraRadera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica