söndag 23 oktober 2011

Stall Party

Hej hej!

Idag är det söndag och det är en hel vecka sen jag bloggade sist.
Fy skäms... lovar att bli bättre på att uppdatera, för allt har
 jag hittat på lite pyssel även i veckan :)
 Men idag har jag och en vännina varit iväg på Stall Party
Mardal, utanför Ängelholm.
 Super mysigt ställe, ett gammalt stall med 4 boxar som dom fixat till.
 Dom fyra "party" ingredienserna var smycken, heminredning, smink
 och barnkläder och dessutom bjöd dom på en riktigt god Cafe Latte!

Jag shoppade :)
Ett armband utav Mia Petterson och ett Vitt trä Hjärta 
från Living and Room. Armbandet tror jag bestämt jag kommer 
använda flitigt och hjärtat kommer hängas upp i sovrummet när vår 
nya säng och sänggavel kommer på plats.



Nu får ni alla ha en underbar kväll så lovar jag att vi ses snart igen!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica