tisdag 4 oktober 2011

Trälåda blev Tidnings förvaring

Hej!




Lilla Stina vill oxå vara med på bild :)

För ett år sedan letade jag febrilt efter äppellådor... Blocket, tradera och annonser i dagstidningar och när jag väl kom över en annons var alla slut. Så jag gav upp hoppet tills jag en dag körde hem från jobb och plötsligt uppmärksammade att jag dagligen kör förbi en lådfabrik alldeles intill E6:an. Varalövs lådfabrik.
Eld och lågor ringde jag och frågade om han hade äppellådor. Så besviken jag blev när han svarade nej. Men... "-Kanske jag kan snickra ihop ett par" :)
Jippi!!! Lämnade honom måtten och redan dagen efter hämtade jag mina efterlängtade lådor.
Efter att har används till allt från bokhylla till blomsterbord ute i sommar har jag nu äntligen hittat rätt plats för dom. 
Det krävdes ett lager färg, lite slipande och en träplatta på hjul från Granit som även den blev vitmålad. 

Hoppas ni får en skön kväll.
 Nu kryper jag upp i soffan med senaste numret utav Hus & Hem.
Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica