fredag 28 oktober 2011

I mörkret behövs en massa ljus

På min lediga dag nu i veckan blev det lite pyssel...
Fler ljuslyktor!


Har samlat på mig en massa barnmatsburkar som jag fått utav en kär vän. 
Tanken har varit att dom skulle stå i sin enkelhet på en hyllkant i trappan. 
Men med lite eftertanke och en färdig ljuslykta bestämde jag mig för 
att pyssla med resterande oxå...
Resultatet blev inte bara bra utan jag fick en skön eftermiddag då 
köksbordet var fullt med pysselgrejor, kaffet varmt och 
ingen tid att passa - underbart!

När Robban kom hem efter att ha hämtat sina 2 goá
 barn, Lene & Leo, visade det sig att Leo på dagis oxå 
gjort en ljuslykta... med temat Halloween!


Nu undrar ni säkert... barn... Jo, min sambo Robban har 2 fantastiska barn som
 bor hos oss varannan vecka. Madlene är 7 år och Leo fyller 4 år nu i november.
 Mer om dessa underbara kidz kommer säkert längre fram i bloggen...
 Dom har ju vars ett rum på ovanvåningen som ska fixas till och det kommer ni
 alla att få ta del utav.
 Men innan kidzens rum kommer igång så har vi ett kök som måste bli 
fungerande och det ska börja rivas på efter helgen! :)
 spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica