fredag 7 oktober 2011

Första dörren på plats i hallen!

Tjingeling!



Vi har befunnit oss i snickeboa dom senaste kvällarna...
NU är första dörren på plats :) 
Handtagen har vi spaymålat i silver och dörren har vi rollat med helt vanlig halvblank vattenbaserad lackfärg. Nu återstår bara 2 dörrar i andra änden utav hallen samt insidan utav ytterdörren...



Hallen har även fått ett lyft utav ett bokstöd i plåt som blivit en mini hylla. 
Där har jag ställt en grön liten växt som ger hallen liv tillsammans med kärleksörten som fick ta plats i 
Eva Solo vasen på min fina "sjörövar byrå".
Ramarna som jag köpte på loppis för ett par veckor sedan har även dom blivit spraymålade, dock 
endast en gång eftersom jag vill få fram den gamla känslan, fotot är taget ute 
hos svärföräldrarna nu i veckan. 



Kram Angelica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica