måndag 17 juni 2013

Måndag igen...

Hej där ute i sommaren! 

Vart tar dagarna vägen, tiden bara springer... 
Jag hinner inte med i svängarna! 
Redan mitten av juni och snart semester för sambon, ska bli gött att ha 
honom hemma! Han jobbar 2 veckor till sen ska vi både njuta och fixa på 
huset. Gavlarna ska målas och vingskenorna ska bytas, det ska turas till 
Danmark, Tosselilla ska besökas och vi måste hinna med krabborna...
 Fånga krabbor, det tycker Robbans lille påg är super skoj! 

Men i helgen grejade jag lite inomhus, när mannen gjorde klart vår fina pergola.
 Hallen blev näst intill klar och några hyllor kom upp i köket. 
Idag blir det bilder från köket. Bilder på hallen och pergolan kommer... 



Kryddorna har fått ta plats på synlig yta, och oljorna gör sällskap. 
Min kära ny inhandlade KitchenAid som jag är så stolt över har fått en fin 
plats, den ska ju bara stå framme! 


Den invigdes i lördags och jag är sååååå nöjd! 

En fin måndag till er alla!
Kram kram
☆☆☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica