söndag 30 juni 2013

Lillemans första månad

Hej!

En söndag som blev allt annat än planerat...
Mannen har åkt på maginfluensa, håller mina tummar på att jag inte bli smittad har
gjort som den gamla generationen säger 'ät hela vitpeppar korn' så nu hoppas jag att
ett 10-tal korn ska räcka... jag ska då inte bli dålig!

Vi skulle ha grattat ett kompis par till deras nyfödde son och därefter 
skulle jag varit hos en kär gammal vän på tea-party. 
Men, men... nu är jag hemma och denna regniga söndag får man ju stanna inomhus, 
kände att något måste jag ju göra, så nu är ytterligare ett album gjort = check!

 'Viddes första månad' 


Tidigare har jag gjort

 'gravid från vecka 1 till vecka 40 + 6'
 'gravid mage' 
 'namngivning 2013.06.09 Vidar' 


Alla album är väldigt enkla, använt endast bilder och dymo tejp och på 
namngivningen lät jag albumet ligga framme så det blev även ett 
minnes album där alla som var med skrev ett par rader. 


En söndag som bara försvunnit... 
Hoppas ni har en lika go´ dag som jag.

Kram Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica