fredag 28 juni 2013

En slarvig fläta blir perfekt en fredag!

Hej hej! 

Fredag och jag gör just ingenting, 
lilleman sover och mannen har 1 timme kvar på jobb
 innan hans efterlängtade semester börjar... 

Solen skiner, men jag har en sådan där dag då jag inte
 riktigt känner för att gå ut... 
Skyller på allt, som att det blåser för mycket, det är 
bara 17 grader och jag vill bara vara inne och göra just ingenting... 


Men lite rastlös är jag... 
Så när Robban kommer hem ska vi iväg och inhandla ett nytt regnskydd till
 barnvagnen, ta en kaffe någonstans och bara njuta och det är inte bara en vanlig fredag
utan oxå min födelsedag, så kanske där blir ett litet paket att öppna...

Mina nya harembyxor är på, håret är flätat lite slarvigt med en knorr 
högt upp och dom nya ballerina skorna i zebra står redo att invigas i hallen... 



Så nu kan han komma hem! 
Jag har en förhoppning om att vi ska hinna inom butiken oxå, vill bara säga hej
till tjejerna och kolla dom nya fina Ernst grejorna som vi fått in. 

Japp, jag jobbar på Granit och jag älskar mitt jobb!!!

En fin helg till er alla!
Kram Kram



2 kommentarer:

  1. Hej! så härligt jobb du har!gillar Granit mer o mer det rustika o enkla..jag blev rejält överasskad o skamsen har ju som jag skrev varit borta från din blogg ett bra tag o vad får jag se nu.jo att ni fått en liten gosse i Mars! Grattis så roligt!! nu måste jag läsa i kapp mig :0 trevlig helg!kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jessica!
      Tack fina du för gratulationen till lille Vidde.
      Men inte behöver du vara skamsen , jag var så trött under min graviditet att bloggen kommit i skym undan men nu är jag tbx och skriver lite mer om min vardag istället för bara inredning.
      Så skoj att du följer mig :)
      Stor kram och hoppas du får en fin fin helg!!!

      Radera

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica