onsdag 5 juni 2013

Makeover

God morgon! 

Jag har länge funderat över varför jag skriver och hur jag vill att min 
blogg ska se ut, vad den ska ha för mening och  inriktning... 
Först och främst tycker det är roligt med bilder och en bild kan säga mer än 1000 ord.

  Men... Varför skriver jag? 
Säg det... den frågan kommer jag nog aldrig få ett konkret svar på eftersom jag aldrig riktigt tyckt om det där med att läsa långa texter eller skriva en massa text. Jag tycker nog bara att det är roligt med alla dessa bloggar, all inspiration som dom ger mig... Kanske kan jag inspirera någon där ute med mina bilder och inte allt för långa texter. Och eftersom jag inte kan bestämma mig för någon inriktning eller riktig mening med denna sida så får det bli allt i ett, det vill säga:

 Ögonblick ifrån min vardag! 


Nytt utseende och nytt upplägg... en Makeover!
Nu kan allt möjligt dyka upp och snälla ni fina som tittar in på min
 blogg, lämna gärna en kommentar det gör mig glad! 

Många kramar från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica