torsdag 13 juni 2013

Fixar röra...

God eftermiddag! 

Vilket sommar väder, idag har det regnat exakt hela dagen. Så tråkigt men
 lika behövligt. Jag och lilleman skippade dagens promenad, tog fram pensel och 
matt vit lackfärg (vatten baserad) sen satte jag igång att måla. Hittade nämligen en 
furu byrå på blocket härom dagen = perfekt i vår ny stylade hall. Jag är så trött på alla
 dessa sjalar, mössor, kepsar och handskar som ligger överallt. 
Nu blir det en låda var till oss alla. 


Klädhänget som funnits innan är borta och in plockade jag 
Granits snygga rör serie, perfekt i hallen! 
Hatthylla har jag saknat så nu är snart även den på plats. 





Ytterdörren är oxå nymålad (förra veckan)  och vilket lyft... 
Så mycket ljusare! 


Helhetsbild kommer när byrån och hatthyllan är på plats... 

Hoppas ni njuter utav dagen! 
Kram Angelica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica