söndag 2 juni 2013

Babyshower... It´s a boy!

Hej alla fina! 

Helgen är redan över, vart tar tiden vägen? Hinner inte med hälften utav det jag skulle vilja 
göra och då är jag ändå hemma mammaledig med en snäll liten pojk. 

Igår var jag på min första babyshower...
 Hmmm jag vet inte vad jag tycker om denna amerikanska tradition. Visst är
 det bra att få en massa presenter innan den lille bebisen kommer till världen men samtidigt 
kan ju så mycket fortfarande hända. 

Jag respekterar i alla fall dom som gillar det här med babyshower. Och jag erkänner
 att självaste träffen och allt bebis snack var riktigt trevlig! 


Jag tillsammans med två andra tjejer gjorde en blöjtårta...
...tyvärr så var vi inte ensamma om att ha gjort en tårta. 
Tur var väl att ingredienserna var olika! 


Det bjöds på grillat, kaffe och kaka samt ett par lekar och frågesport som 
handlade om den blivande mamman. 


Jag önskar henne all lycka och ser fram emot en 
lekkamrat till vår lilleman. 


En fin kväll till er alla!
Kram Angelica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica