tisdag 4 juni 2013

Nya shoes!

 Hej hej! 

Idag har jag varit på Väla, ni vet väl att det är Sveriges största modehus med 180 butiker. 
Ni som inte varit där borde ta er dit. Nytt, fräscht och en massa roliga butiker! 
Mammaledig som jag är tog jag först en liten shopping runda sen en mysig 
snabb lunch med en kollega som jag inte träffat på länge! 

Det blev två par nya skor ett par svarta sandaler som åkte på direkt. Så nöjd att äntligen ha hittat ett
par som jag gilla! Och pricken över i:et är att dom ÄR riktigt goa att gå i! 



Ett par blå ballerina som jag egentligen ville ha i vitt men fanns inte i min storlek. 
Så varför inte blått... 
Blått e' flått och kan va riktigt snyggt till ett par slitna jeans! 


Även 2 par linne åkte med hem, tanken är att ha dom tillsammans. 
De' grå under de' rosa, lite laget på lager känsla, kan bli snyggt när man blivit
 lite lätt sommar brun! 

Hoppas ni får en skön vecka! 
Kram Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din lilla kommentar till mig!
Kram Angelica